torsdag 16 juni 2011

Några kort

Oj vad länge sedan jag skrev något här! Men tiden räcker inte till och orken har inte varit på topp. Men jag har gjort massor av kort och lite andra projekt...

Det här kortet ska Marjatta få för hon är en varm och omtänksam person och visar att hon bryr sig utan att vi känner varandra så väl. Hon ger en bit av sin själ och hennes angagemang känns äkta och rörande. Jag hoppas att hon kommer att gilla kortet.



Jag har använt papper från Maja Design samt Piondesign. Den lilla blomman i ena hörnet är något av min senaste "passion"... jag har gjort massor av sådana små enkla blommor.
Baksidan av kortet:
Jag behöver knappt säga att jag älskar spets. Jag går och drömmer att jag någon gång kommer att hitta en stor låda fylld med spetsar....
Jag kan ju visa några andra kort också när jag ändå är inloggad här i min blogg ;)


Ha det bäst!
Zornitsa


2 kommentarer:

  1. Vilka fina kort du har gjort! Jag gillar mest det blå; mest för att jag älskar den stämpeln och se vad fint du gjort till och med baksidan på kortet!!!

    Saludos,

    Charlotta

    SvaraRadera
  2. Det er nogle super flotte kort.
    Hilsen Gitte

    SvaraRadera