lördag 13 mars 2010

Här är de två sista korten från min egen utmaning mot mig själv att göra mig av med gamla papper. Det känns bra :) Hur går det för er på den punkten vill jag gärna veta?

Det här kortet har jag gjort med penny Black stickers (blomman), kanten har jag klippt med mönstersax Victorian. Penny Black stickers håller väldigt högt kvalité och ser faktiskt ut som att man har stämplat och färglagt.

Jag tycker att den här veckan har gått väldigt fort, det har märkts att vädret varit trevligare och dessutom så är det liiiite ljusare nu när jag ska hem från jobbet. Våren känns i luften och den känslan är underbar och bortsett från att jag nu måste börja ta min Loratadin mot allergin så är livet på topp :)
Ha en trevlig helg :)

2 kommentarer:

  1. Så fina kort! Jag jobbar på jag också med mina rester. Men jag köper nya papper i jämn takt så jag vet inte vart det slutar ändå...
    Kram och fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort båda två!!!
    Har du fått hem glitz design pappren?

    Kraaaaam

    SvaraRadera