tisdag 2 mars 2010

Kort igen

Jag är jättesugen på att scappa Lo men kan fortfarande inte komma till ro, jag förstår verkligen inte hur jag ska hitta en liten lucka i tillvaron som jag kan skriva "scraptid" på... Finns det någon mer än jag som har svårt att hitta egen scraptid? Vad har ni för tips? Jag är faktiskt helt slut när jag kommer hem på kvällarna och dessutom så är jag morgontrött så gå upp kl 6 för att scrappa är tyvärr inget alternativ... Kanske blir det lättare när Elvira blir äldre och vill hitta på egna saker.
Om det här kortet finns inte så mycket att säga... borden är gjort med en MS stans. Det finns bara ett enda kort kvar att visa med dessa hemska papper...
Ha en bra dag :)

3 kommentarer:

  1. Me like... Du gör ju underverk med dessa "hemska papper".

    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Hej jag skulle bara säga att det står lite fel i inlägget;

    "detta fina papper" ska det stå!!

    La Vikinga gillar i alla fall! Snygg rosett som glimmar lite

    SvaraRadera
  3. Grattis till 3 års dagen Zornitsa. Såg att du firar till helgen. Synd man inte kan vara med. Ha det gott. Kram lena

    SvaraRadera