torsdag 7 juli 2011

Ett kort 20x20 cm

Jag kommer ihåg att när jag började med kort höll jag mig till rektangulära kort, som t ex 10 x 15 cm, 7 x 10 cm etc. Jag tyckte att 15 x 15 formatet kändes konstigt. Först senare testade jag och upptäckte att det inte alls var så dumt... mer yta att jobba med!
Nu har jag testat 20 x 20 cm. Här är resultatet... Kändes nästan som att scrappa en layout, det var kul! Jag är ju en långsam scrappare och gillar små detaljer här och där och då är ett större format bara bra.
Jag har använt papper från BoBunny Yasmine serien samt ett papper från DCWV Mariposa...
 ... den runda handgjorda blomman är med papper från Glitz.



Ha det så bra i värmen :)

2 kommentarer:

  1. å vad fin, du har verkligen fått till det så det ser gammalt ut på alla sätt. vackert och behagligt att se på!

    SvaraRadera