torsdag 18 februari 2010

Jag kom på en sak...

Jo, jag kom på en sak nu när jag kommit igång med operation A (se inlägget innan om du undrar vad jag menar)... det gäller nu för mig att använda BÅDE gamla och nya papper annars finns det risk att de nya blir gamla när jag är klar med de gamla...
Mitt strategi just nu är att inte blanda gamla och nya papper utan prioritera de gamla och se till att lagret börja minska...

Idag visar jag 2 nya kort, varav det första är gjort med samma papper som kortet jag visade igår, som jag sa så räckte 2 papper till 6 kort. Jag försöker ju så klart att inte göra korten likadana. På det första kortet har jag även använt andra saker som legat ett tag, som blomöljetterna samt paljetthjärtat och det lilla lövet.
Jag kan lugnt säga att det här kortet är INTE jag!



Det här kortet är däremot mera jag :) Här har jag använt papper från MM Vintage Findings, jag kommer att visa fler kort gjorda med papper från den serien, älskar den :). Har även använt magic mesh, spets och en blomma i metal. Hydrangeor älskar jag bara... Det här kortet är utan text som ni kanske märker, då blir det inte så uppstyrt vad man kan använda det till...

Jag blir glad av era kommentarer, det är verkligen trevligt att veta vilka det är som tassar omkring här samt att jag också får chans att hälsa på hos er :)

Ha det bra :)

Zornitsa

4 kommentarer:

  1. Jättefina kort dom här åxå. Jag har lovat Carola OCH mig själ att inte köpa flera papper på ett tag nu...
    Jag ska upp till Stockholm i morgon så vi får se om jag tar mig bort till dig;)!

    Ha det så bra

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Å vad du är bra på kort! Det andra var särskilt fint, det som är mera DU - don efter person. Kram!

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jag håller med. Det andra kortet är mer du och jag stormgillar det. Så fint!
    Ha en bra helg och njut av söndagen.

    SvaraRadera
  4. Åh vilka söta kort och det är så härligt med någon som också använder sina gamla papper och inte bara går på de nya även om det alltid lockar mest. Jag gillar att blanda. :)
    Snyggt med den sydda fickan på det nedre kortet.
    kramkram

    SvaraRadera